zondag 16 november 2008

Mijn eerste Challenge ( uitdaging)

Het is echt een saaie zondag. Een zondag waarop je heerlijk gaat zitten croppen.
Lekker alleen op zolder zonder de meiden die me steeds lastig vallen, met mag ik een snoepje
of mag ik met die spelen.
Al mijn creatiefiteit in een lay-out leggen.
Op de Blog van Laura Vegas hadden ze gisteren een leuke challenge geplaatst.
  1. Papier van ki memories dat was even zoeken en het werd een Sheer ( transparant )
  2. Flowers en die hebben we genoeg .
  3. Het moest iets met roze zijn ook daar heb ik geen problemen mee.
  4. En letter stickers is voor mij iets lastiger

Nou ik vind dat het resultaat er wel mag wezen




De gebruikte materialen zijn:

  1. Sheer van ki memories
  2. Thickers van Amican Crafts
  3. Flowers van Making Memories en Artemio
  4. Color core van Core'dinations.
  5. Gem stones/ hotfixx.
  6. Clearstamp.

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige layout heb je gemaakt leuk met de bloemen en de hotfix en ja roze is ook een van mijn favorieten.

    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hello Carine:)
    this is Lovely Cutler from United States. i played the challenge you found in Laura's blog. i don't speak dutch but i have a dutch friend, so he translated your post to me and i shared it with Laura and Mary. i love your page. thank you so much for playing along. so very cool! and you know what? i almost use the same transparent KI!!!

    it was great meeting ya through this challenge:) have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen