dinsdag 6 januari 2009

DDC#8 Pimp some packaging !!

Vandaag even twee keer een berichtje plaatsen, zal niet vaak voorkomen.
De opdracht bij Double Dutch was dit maal het hergebruiken van verpakkingsmateriaal. En ook nog het liefst iets waar scrapprodukten in hadden gezeten.
Ik heb gekozen voor een transparant doosje van Prima flowers.
De materialen die ik heb gebruikt zijn van My Minds Eye en een mooi lintje.
Ook heb ik gebruikt maakt van een magnolia en autumn leaves stempel.

Het doosje van Prima flowers ervoor.


Het doosje van Prima flowers erna

Detail opname.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je je verpakkingen gaat hergebruiken Carine :D. Ik vind je doosje supermooi geworden! Beste wensen voor 2009 en bedankt voor het meespelen met onze challenge!

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden , heb een beetje weinig tijd omzelf mee tedoen met deze challenge omdat ik nog wat dingen moet afmaken voor de jubileum week.
    Wie weet zie ik je dan.

    Groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen