woensdag 7 januari 2009

Sneeuwpret 2

Zoveel sneeuw als dit jaar hebben we afgelopen jaren niet gehad. Ook afgelopen nacht heeft het weer iets gesneeuwd. Het is ook berekoud. We moesten een campingkacheltje in de schuur zetten zodat de waterpomp niet zou bevriezen.
Gister was het wel koud maar de zon scheen vol op en er stond bijna geen wind en dat maakte het wat aangenamer. Toen Anna op school was ben ik gister middag met Isa gaan wandelen. Isa op de slee en mama trekken, ze zat heerlijk te genieten en had de grootste lol.




Om drie uur hebben we Anna ook weer met de slee van school gehaald. Eigenlijk werden bijna alle kinderen met een slee van school gehaald. Eerst even wat eten en drinken en toen de meiden weer samen op de slee gezet en naar de wig gelopen.


Daar heb je wat bultjes waar heel goed vanaf kunt sleeen. Isa klom wel de bult op maar durfde er niet op de slee vanaf. Anna wel, hoe harder hoe beter denk ik.






Samen met een klasgenootje Leonardo gingen ze om de beurt de bult af. En even later hadden ze samen door dat als je samen op de slee de bult af gaat dat je dan nog sneller bent en dan ook verder komt.
Dat is natuurlijk een heel leuk spel. Wie kom er heel ver !!


Na een uurtje had Isa het ook wel gezien en was ook al aardig verkleumd. Anna mocht nog even blijven en de mama van Leonardo wilde haar best even naar huis brengen. Die wonen hier om de hoek. Dus ben ik samen met Isa naar huis gegaan. En een halfuurtje later was Anna ook thuis.
Ook hebben we gisteravond de kerstboom weer afgebroken. De kinderen vonden het wel erg jammer, ik ook wel. Al die lampjes geven ook wel sfeer. Maar de kerst is voorbij en ik ben ook wel blij dat het weer opgeruimd is. Alles is weer normaal.
Zo ik ben nu weer aardig bij met de foto's enzo.

1 opmerking: