dinsdag 6 januari 2009

Even bijwerken!!!

Laten we bij het begin beginnen. ( het word wel een lange dit maal )
Ondanks dat mama ( ikke ) tijdens de feestdagen een flinke griep te pakken had hebben we gewoon met de kinderen lekker gegeten (zover ik smaak had ).
Gezellig met zijn allen aan tafel met de kaarsjes aan en kerstliedjes als achtergrond muziek. Mooi servies op tafel en de kinderen mochten ook uit een mooi glas drinken. De kinderen vonden het geweldig, ze mochten zelfs hun eigen eten opscheppen. We hebben best genoten.









Een aantal dagen later en wel op maandag 29 december had Anna nog kerstvakantie en Dinand was ook vrij. Isa was naar de crèche en ik heb gewoon gewerkt. Toen ik s'middags met Isa thuis kwam liep Anna nog gewoon in de pyjama. Ze had lekker met Dinand die morgen aangeklungeld.
Ik ben even naar boven gegaan om me te douchen. toen ik even later terug kwam hadden de meiden mijn breikist omgetoverd tot een mooie theetafel. Ze hadden zelfs thee gedronken met een bekend persoon. Ze hadden thee gedronken met Dora.





















Aan het eind van de middag trok Isa het niet meer en ons kleine meisje viel op de bank inslaap. Als Dora ons niet had gezegd dat ze sliep was het ons helemaal niet opgevallen.



















Ook later op de avond kon Isa het niet meer volhouden en viel ze in slaap. Ze zat eerst op een van de stoelen. Maar even later hoorde Dinand die voor de computer zat een plof. Toen hij ging kijken trof hij Isa niet meer in de stoel maar op de grond voor de stoel aan.








En nu naar oudejaars avond. De meiden mochten opblijven. We hebben nog wat sterretjes aangestoken en de meiden genoten van de glitters. Het is ook een mooi gezicht om 2 van de meiden te zien met een sterretje van 70 cm. Isa ging rond een uur of negen naar bed en Anna een anderhalf uur later.



Alleen Anna werd dit jaar voor het eerst wakker van het vuur werk. Ze mocht dan ook mee naar beneden. Ze vond het dan ook helemaal niets al dat geknal.
Onze overbuurman had ook dit jaar weer prachtig vuurwerk.


1 opmerking:

  1. Wat een lief kind als ze slaapt.
    lijkt sprekend op haar papa

    BeantwoordenVerwijderen