zondag 28 december 2008

Dubbele Challenge

Gisteravond heb ik heerlijk zitten scrappen, Dinand en de kinderen zaten beneden Shrek te kijken en ik had alle tijd in de wereld om twee uitdagingen af te maken die ik nog had liggen.De eerste was van Double Dutch en is alweer een aantal dagen oud ( en wel van 8 december) Een kerstboom decoratie maken. Ik heb er gelijk maar 2 gemaakt , het was erg leuk om te doen.




















Ik heb voor deze winterwantjes Wonderland van Dreamstreet gebruikt samen met een magnolia en high hopes stempel wat rick-rack, lint, tag van crea-motion en wat cardstock.

De volgende uitdaging is van Laura Vegas ( en is van 18 december )
Deze uitdaging moest het volgende bevatten:
  1. Papier van Basic Grey.
  2. Rick-rack ( zigzagband )
  3. Iets van metaal.
  4. En stiksels met de hand, naaimachine of anders.

Ik had nog leuke foto's liggen van vorig jaar. Anna samen met Casper koekjes bakken bij Casper thuis.





Ik heb gebruikt:

  1. De Sultry lijn van Basic Grey
  2. Wit rick-rack ( White rick-rack )
  3. Tags van Crea-motion
  4. En mijn naaimachine (sewing machine )

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gemaakt Carin! Ik weet gewoon niet welke ik moet kiezen om op het Double Dutch blog te zetten...ze zijn allebei top :D! Bedankt voor het meedoen met onze challenge, tot de volgende keer!

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love your take on the challenge! thanks so much for playing along ... even during this busy time of year!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carine, wat een leuke wanten en de layout ziet er ook prachtig uit.Ik wil je bedanken voor je lieve berichtjes op mijn blog en verder wens ik je een goede jaarwisseling en een heel goed encreatief 2009

    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen