maandag 22 december 2008

Opa

Het is helaas al weer een paar dagen geleden dat Anna en ik dit gedaan hebben maar ik vond dat het toch even op de blog moest.We zijn afgelopen zaterdag morgen al heel vroeg samen in de auto gestapt en naar Schiphol gereden om Opa op te halen. Helaas konden papa en Isa niet mee omdat Isa ziek was.Anna mocht op haar stoeltje bij mij voor in de auto zitten, het was erg gezellig in de auto. Anna kon vanaf de voorstoel natuurlijk alles zien (ondanks dat het nog donker was) ze vond het geweldig. Doordat we mooi op tijd vertrokken kon ik dus rustig aan rijden. Op Schiphol was het een drukke bedoening. En ook hier keek Anna vol bewondering rond.
Op het plein voor de centrale hal stond een mega grote kerstboom en binnen was alles al in kerst stemming.
We waren op tijd op Schiphol en moesten dus wel even wachten. Maar even later waren Oma Priem, Tante Magda en je beide nichtjes Tanya en Dionne er ook al aan. Gezamenlijk zijn we naar aankomsthal 2 gelopen ( waar Opa later aan zou komen ) Het vliegtuig waar Opa inzat was nog niet geland en er werd op de borden aangegeven dat hij om 08:52 zou landen. Dus moesten we even wachten. Even later werd op het zelfde bord gemeld dat het vliegtuig was geland. En weer moesten we wachten tot Opa bij de gate weg zou komen.
En even later werd ons wachten beloont.Daar was Opa. Ik moest wel even slikken, want ik baalde dat Dinand en Isa er niet bij konden zijn.
Toen Opa door de douane kwam renden de kids gillend naar Opa toe. Dat is pas fijn thuis komen.
We hebben nog even koffie op Schiphol gedronken en Anna mocht van Opa een ballon uitzoeken voor haar en natuurlijk ook voor Isa. Anna koos voor een Hello Kitty en voor Isa nam ze een Dora ballon.
Toen naar de auto's en op naar Sneek.
Daar zijn Anna en ik tot een uur of 4 gebleven en toen via de Mc Donanlds weer naar huis gegaan. Het is een hele gezellige,drukke en lange dag geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten